Wednesday, November 9, 2011

Kawan??

YES!!
Yea..aku memang sentap dengan kaw..aku memang makan hati dengan kaw..aku memang terasa gile dengan kaw..dulu kaw baik gile dengan aku..sekarang??dulu kaw memang selalo contact aku..sekarang??

Memang terasa r..seyesly..bayangkan, dulu kaw rajin gak mesej aku..sekarang nie, aku call pun kaw susah nak jawab..nk ko mesej aku??memang mimpilah..dulu kaw selalo gak ajak datang rumah kaw beraya, sekarang??aku cakap aku nak datang tanpa dijemput pun, kaw da semacam. Macam nie ke KAWAN?? Baru aku tau erti kawan kalau camnie..terima kasih sebab ajar aku pengertian ini. Kaw baru ada kapel,belum kawen lagi, tapi perubahan kaw memang UMPH! 

Takpe, aku paham & aku cuba pastikan hajat kaw tercapai. And kalau ape yang aku tafsir adalah bertentangan dengan niat & fikiran kaw, aku minta maaf sebab aku tafsir daripada tingkah laku kaw. Sekian.

Inilah yang terjadi bila couple datang dan kawan terbang

No comments:

Post a Comment